Helgen

Är över... Trist.. Varför kan det inte vara helg fredag-lördag-söndag. Tre dagar man är ledig? Livet hade flytit på mycket lättare om man hade varit ledig 3 dagar, jobbat 4. Men men..

I fredes var man hemma hos Emil tillsammans med Kenneth. Of course var min babe där, Katia. Annars hade jag inte klarat mig;) Men det var väldigt trevligt, man fick chansen att prata med Emils nya tjej också lite. Verkar trevlig.. :)

Sen bar det vidare till Etage. Det var väl helt okej där, även om jag inte har mycket till övers för Etage. Känns som att det är lite blasé. Ja jag vet, det är Hb definitivt också. Men känner ändå mig mer hemma där än Etage. I vilket fall som helst, där var ganska mycket folk från Falsterbo och Bunkeflostrand så man kände sig ganska hemma där ändå. När klockan passerade 03.00 så kände jag att det är dax att gå hem. Varpå golvet snurrade när jag stod helt still... Så hemåt blev det, och fyllekäket blev korvstroganoff - gott!

Lördagen spenderades hemma hos Katia och Zacki. Jätte trevligt, verkligen! Vi var ett litet gäng bara, Kenneth - Jocke - Fanny - Andy - Katia - Zacki och jag. Tittade så klart på fotbollen, beställde pizza. Killarna drack öl, medans jag hade tagit med mig cosmopolitan - blandning till töserna. Var väl hemma redan vid 00.30 tiden. Kollade lite på tv, och däckade sen:)

Söndes gjorde man inte mycket. Vi städade mest upp i lägenheten lite. Kenneth diskade o lagade mat - indisk mat. Medans jag torkade av allt och sorterade tvätt. Sen blev det lite mys, kollade nya transformers. Helt okej, men 1an är mycket bättre. Lite för mycket action för min del i 2an.

Nu är det måndag och jag sitter på jobb där det är helt dött. Ovanligt va? Såklart har jag gjort mig iordning igen. Fixat håret, sminkat mig och allt. För jag trodde att Helena skulle komma idag. Ja, jag vet att jag är sjukt löjlig som gör mig iordning för en tjej. Men jag vill inte att hon ska tro att jag alltid ser ut som jag gör, när hon tittar in. För engångsskull vill man se någerlunda fräsch ut. Men tror ni hon kommer i dag? Nej.. Klockan är nästan 14.00 och hon ska vara här klockan 13.00. KUL! Gjort mig iordning helt i onödan... Jag slutar redan klockan 15.00 och kommer med all säkerthet bara gå in och lägga mig i sängen.

Nä, sluta tjura nu Victoria. Usch.. Nu blev det en dålig dag i dag med.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback