Freitag!

Hej Hej!

Fredag idag, (skönt) helgen är här:)
I dag öppnade man butiken försent... Klockan ringde INTE när den skulle. Jag vaknade klockan 12 ungefär, och tänkte gud vad jag känner mig utvilad i dag, med ett riktigt stort leeende på läpparna! Låg och mös i sängen i en kvart eller nått, för jag tänkte att klockan är ju inte 10.00 än. Eftersom mobilen inte har ringt. När det hade gått 15-20 min så kollade jag tillslut på mobilen. Larmet var aktiverat klockan 10.00, men klockan stod på 12.15... Ehhh... Va? Då har jag liksom inte tryckt av det i sömnen eller snoozat. Skumt. Får skaffa ny mobil snart känner jag, denna hänger på dom sista trådarna. Den har varit igenom mycket:)

Mamma kom in till butiken vid 15.00 tiden, så då stack vi till apoteket och köpte en hel kur mot förskylning. Orkar inte med förskylningar alltså, jag blir så sur! Sen körde vi till Buttricks och handlade lite mer inför Sensation White. Jag handlade ett vitt trollspö, och en vit tiara. Kenneth handlade en vit mask (Zorro-stile). Sen handlade vi sprayfärg till håret så att vi kan göra Kenneths hår helt vitt, och mitt hår ska vara täckt av silverglitter. Det kommer bli sååå kul. Det ända som fattas nu är ett par silvriga ballerina skor så man kan dansa natten lång:) Har ju mina vita skor från förra året, men jag fick sån skoskav av dom så det var helt sjukt. Det läkte inte förrens 1-2 månader senare. Vill verkligen inte vara med om det igen!

Sen blev det en tur till systemet, eftersom vi ska tydligen ha lite folk här hemma i kväll. Jocke, Fanny, Andy, Aina, Calle, och nån till. Hoppas my babe Katia vill komma också:)
By the way, jag har fått ditt sms men mobilen klyddar så jag har inte kunnat svara:(
Sen får vi se om vi stannar hos oss hela kvällen, eller om det blir nån typ av utgång. Är ganska sugen på Bodoni, om det är regeekväll eller nått. Annars stannar jag nog helst hemma. Vill verkligen inte till dom vanliga nattklubbarna. Är så trött på det!

Nä, nu ska jag stänga här i butiken och börja laga mat till älskling som har varit sååå duktig och städat hela lägenheten helt själv:) Sen blir det duschen och fixa sig!

Ha en trevlig fredagkväll alla!
Ciao

För ni som inte vet vad Sensation är, så kolla på denna videon.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback