1 År

Med Kenneth i dag:) Wohoo! Känns faktiskt längre, men på ett bra sätt of course. :) Känns som vi har känt varandra hur länge som helst. Så Grattis till oss:)


I går hände de inte allt för mycket.. Jag hade ett sug att göra något i går, men jag höll mig;) Det blev lite halvbestämt att vi skulle möta upp Katia och Zacki på möllan och ta nån öl, men tydligen tog deras Mac Donalds mat över en timme på sig, så vi sköt upp det tills lördag:) Så lördag it is, fotboll och öl. Pizza kanske? Gott!

Nej, så gårkvällen bestod av film. Som vanligt. Johan Falk - filmerna. :) Älskar svenska thrillers. Bäst är så klart Beck. Men Johan Falk, Wallander, Irene Huss, och Hassel går också bra. Har man sett allt det så finns det Van Weeteren, som funkar..


I dag/kväll blir det mys:) Jag vet inte om vi sticker till Lund och äter min favoritpasta. (Mums) Eller om vi sparar det tills helgen kanske. Men det blir i allafall bio. Ganska lågbudget kan jag då känna, att man firar 1 år och bara går på bio. Men what the hell, va ska vi säga? Sensation är viktigare. ;)
Det blir i allafall Final Destination 3D. Har alltid velat se 3D film på bio, men aldrig fått tummen loss.


För övrigt, så ska jag skaffa spinningkort har jag bestämt. (Say What?! Tänker alla.) Men ja. Nu är jag trött på att bara vara så slö. Faktum är att jag har faktiskt tränat tidigare under perioder, men aldrig känt mig riktigt motiverad. Detta är första gången jag verkligen känner mig motiverad. Dessutom, om man spinnar så får man både se och känna resultatet ganska snabbt vilket gör att motivationen håller i sig automatiskt.


Hoppas ni har en bra dag:) I Know i will! Pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback