Typiskt!

Kommer ni ihåg den hallonröda klänningen jag skrev om, som jag skulle vilja ha till jul och nyår. Mmm.. Gick förbi affären i helgen, och tror ni att den hängde kvar? Nope. Det gjorde den inte. Skulle inte förvåna mig om den är slut i alla butiker i Malmö. Just my luck..

För övrigt så hade man en schysst helg. Fredes hände de inte speciellt mycket. Satt hemma och kollade serier hela natten, tills kl 6 på morgonen. Då började jag packa ihop grejer, för att direkt åka hem till mamma och pappa. Dom skulle till tyskland och köpa in lite spriiiiit till jul & nyår. Så jag fick va hemma och passa nikita som knappt kan gå, den stackaren. Hon har pajat benet, så hon äter medicin och har bandage o grejer. Orkade hålla mig vaken tills 8 på morgonen, sen däcka jag.

Mamma och pappa kom hem vid 15.00 tiden nån gång. Så de blev middag o grejer:) Mysigt!

Sen bar det av hem till madde:) Drack lite o snackade skit. Välbehövligt kan jag säga.
Sen vidare in till stan. Väl där så skulle alla in på swingan. Men tyvärr kom inte alla in, så resten av oss drog vidare till Hipp. Första gången jag var på det stället. Blev väldigt positivt överraskad!

Dagen efter var jag sjuuukt seg.. Går inte att beskriva.. Så de fick bli slappe-söndag.

Nä.. orkar inte skriva mer. Haj:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback