Torsdag

Har inget att göra. Det är helt dött. I butiken, på gatorna. På msn, fejjan. Överallt.
Boooring. Hittade verkligen världens längsta tidsfördriv -lista. Och eftersom allting är boooring så kan jag lika bra fylla i den. Here it goes.

Brukar du komma i tid: Áldrig.
Vad hade du i din mun senast: Polarbröd med smör.
Har du bra kondition: Absolut inte.
Hur lång är du: 1,61
Hur känner du dig just nu: Förvirrad, trött
Hur upplever du dig själv som person: Utåtriktad, har humor och lat.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blått eller guld.
Kan du laga mat: Ja de kan jag.
Vad jobbar du med/pluggar du: Butik Mira i stan.
Vad har du på dig just nu: Svarta leggins med en tjock/vadderad gå klänning/tunika.
Har du någon fobi: Spindlar, smulor, saker man blir äckelmagad av..
Hade du en bra kväll igår: Nej verkligen inte. Kände mig riktigt sjuk. Svettades och frös samtidigt.
Vilket är ditt senaste inköp: Chips och läsk till nån filmkväll. 
Din favoritdryck på morgonen: Vatten
Projekt just nu: Butiken först, sen shoppa in en ny garderob och saker till lägenheten. Därefter körkort.
Vilken tid gick du upp idag: 10 nån gång.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Vi fick senast ifrån Kenneths extra lön.
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Vet faktiskt inte.. Kanske en tändare eller nått.
Senaste alkoholintag: Lördeskväll. Det blev utgång med älskling.
Har du haft mörkt hår: Jag har det, och har alltid haft det.
Är du morgonpigg: Medvetslös...
Vem snackade du med senast: Katia
Stjärntecken: Kräfta.
Varm favoritdricka: Varm choklad eller latte.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Vitt vin, eller den sockerfria cidern.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kommer inte ihåg det var väl nån gång nu i veckan....
När hånglade du senast: Helgen tror jag. Annars blir de mest kyssar eller allt;) Inte precis hångel.
Saknar du någon just nu: Ja.
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Aldrig. Har inte min kvar.
Gillar du dokumentärer: Ja, men det beror på vad dom handlar om.
Vilka språk kan du prata: Svenska, Engelska. Baskunskapar i tyska. Lite grekiska;)
När fikade du senast: När Helena tog med sig kaka o sånt till butiken. Kanske två veckor sen.
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Krävs inte så mycket. Stör dig, så kommer de automatiskt.
Senast sedda filmen: Nothing but the truth - Helt okej.
Senaste impulsköp: En gråmelerad tröja som går att dra ner över axeln.
Bästa promenad: Den med Nano:)
Favoritgata: Har ingen.
Favoritgalleri: Har inget.
Här bjuder jag mamma på middag: Hemma hos henne. Haha
Fikar gärna på: Fikar aldrig.
Bästa lunchställe: Ingen aning.
Favoritgrönsak: Purjulök, gurka.
Favoritfärg: Svart, eller brons.
Favoritmärke: Har inget speciellt.
Favoritdjur: Hund
Bil: Har ingen.
Favvoskor: Svarta uggs typ.
Motionerar: Aldrig typ.
Det dyraste jag köpt: Ingen aning.. Det första jag tänker på är alla tusenlappar jag spenderade på Buffaloskor, när man bar dom i 7-9an. Har 5 par, så kanske... 7500...
Bästa fyllekäket: Mac D, finns inget som slår det.
Dansar helst till: Rnb och House. Lyssnar nog mest på House, men dansar nog helst till Rnb.
Bästa romanen: Alla var där.
Favoritprodukt på Apoteket: Alvedon! Nezeril!
Bästa förfestmusiken: Blandat är alltid bäst, annars blir jag på rätt bra humör med Schlager faktiskt.
Reser helst till: Varmt ställe med mycket shopping.
Älsklingsljud: Hmm.. Nano med sina små pip. Mobilen kanske, när den brummar av sms;)
Mitt sämsta köp nånsin: Ingen aning.
Är du bekymrad över något just nu: Ja pengar. Måste skaffa pengar...
Favoritland förutom sverige? Ingen aning.. Har väl ingen favorit bland där jag har varit. Annars är det Egypten.
Längtar efter: Helgen..
Gillar Allsång på Skansen? Absolut inte.
Senast lästa papperstidning: Läser inte tidning längre..Det blir aftonbladet.se
Senaste telefonsamtal: Kenneth.
Haft sex me någon av ditt egna kön? Nope, aldrig.
Kär: Ja absolut.
Varit i Polen? Nej och vill inte det iheller.
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? Ingen aning.
Vill du ha / har du barn? Har inga, men vill kanske ha i framtiden. Får se.
Hur många resväskor äger du? Ingen. Brukar använda farsans.
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart!
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Ingen aning.. Förmodligen Kings of Leon.
Vad är det bästa med dig? Jag är öppen och trevlig. Folk har lätt för att prata med mig.
Vad är det näst bästa med dig? Att jag är rak och står för vad jag tycker
Vad är det sämsta med dig? Jag kan bli jättearg.
Hur var du som barn? Ett riktigt yrväder. 
Har du bra kontakt med din familj? Ja det har jag
När hånglade du med en man första gången? Oj, ehh.. Vet inte.. Kanske i 2an.. När man var 8..
Har du varit kär? Jaa
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? Ingen aning.. I sträck är de kanske lite över 2 år. 
Hur stora fötter har du? 39
Hur ofta filar du dem? Inte tillräckligt ofta.
När var du riktigt full senast? Fredes. Det blev Harrys med älskling.
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Har inte ångrat något på riktigt lång tid på fyllan.
När dansade du senast? Fredes på Harrys.
Följer du någon Tv-serie? Greys Anatomy, One tree hill, Gossip Girl och 90210.
Vad gjorde du nyårsafton 1999?  Kommer inte ihåg, var förmodligen med vänner och festade.
Vilken roll hade du i skolan? Ja ni.. Haha.. Jag var kanske mitt i mellan.. Massor med vänner,/pojkvänner o grejer.
Boxers, briefs eller tanga? Ehh.String.
Vart vill du åka på storstadssemester? Paris
Vart vill du åka på solsemester? Thailand
Vill du gifta dig? När tiden är rätt, så ja.
Vill du ha barn? Kanske, om jag inte hinner bli över 30 typ.
Hur långa ögonfransar har du? Rätt långa tror jag
Brukar du bada på sommaren? Njaa inte direkt. I så fall i pool. Gillar inte havet.
Älskar du alla former av sport? Nej.
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Lyssnar aldrig på radio längre. Får nog säga Spotify.
Är du med i någon fackförening? Nej
Gillar du parmesan? Ja, med pasta o kanske köttfärssås.
Har du gjort något kriminellt? Ja, för länge sen
Knarkar du? Nej.
Vad heter din bästis? Får nog säga Camilla Freiding där alltså.
Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Går på toaletten.
Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? Går på toaletten.
Vad är det sista du gör innan du somnar? Går på toaletten.
Vad äter du oftast till lunch? Resten från dagen innan.
När åt du kött senast? Igår, Mac D.
När hiv-testade du dig senast? De har nog aldrig hänt. Vad jag vet.. Så kanske när man var liten.
Sopsorterar du flitigt? Nja, jag måste väl en del eftersom jag bor i lägenhet.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Inga.
Har du några allergier/handikapp?
Vissa nötter och penicillin.
När besökte du ett gym senast? Ehh.. X antal år sedan.
Äger du en cykel? Nä, men jag ska köpa en.
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Lite seg, men på bra humör och lugn.
Favoritgodis: Chips.
Är det nåt du absolut inte äter: Lever! Inälvor o sånt.
Musik just nu: Ingen.
Vad sa du senast: Jag ska ta ditt rekord!!! - Kenneth
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Får nog säga.. 70 tal..
Sommarplaner: Jobba, festa och leva livet.
Fisk eller badkruka: Både och
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Soligt och lagom varmt. Typ våren.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Båt, segel, rep.
Spelar du nåt instrument: Nej. Kan spela blockföljt, piano och trummor.
Morgon- eller nattmänniska:  Nattmänniska
Sparare eller slösare: SLÖSARE!
Vem är viktigast för dig: Familje, släkt och Nano.
Bästa film: Finns så många olika.. Vet inte riktigt..
Tror på liv på andra planeter: Absolut.
Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut. Kommer jag nog aldrig glömma.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nope. Tror inte de i allafall. Har inte träffat honom på kanske 9 år..
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Det gör jag absolut!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag, med rätt människa.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: OM jag ska ha barn så 1 eller 2.
Bio eller promenad: Bio.
Är du kittlig: Ja
Snarkar du?: Ja
Rädd för insekter? Ja
Äckligaste insekten: Geting, Bi, Spindlar, skalbaggar.
Största svaghet: Lätt irriterad.
Det här är jag bra på: Få folk att skratta & le.
Bästa bok? Alla var där.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa folks tankar.
Vad vill du jobba som? De jag redan jobbar som.
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Nej
Har du nån flickvän/pojkvän? Pojkvän
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ingen aning. Har inget än så länge.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat. (Vill jag ha det)
Gungar du på stolen?.. Ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? JA
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster
Hur är din drömtjej/kille? En som verkligen älskar en och visar det varje dag. 24/h om dygnet.
Hur många syskon har du? En bror.
Vad är du mest rädd för? Spöken.
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Ja
Gillar du att sjunga? Ja
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhäll. Det var enklast.
Anser du att du är stark? Ja
Brukar du sola? Nej
Vad gör du om du får hicka? Skrattar.
 Kaffe, te eller inget? Inget.
Har du en besatthet? Förmodligen många!


Tio första
- Första bästa kompis:
Emelie Strand
- Första bil: Har ingen
- Första kärlek: Sebastian Wendel
- Första husdjur: Hamilton. (Bernersennen)
- Första semester: Kommer inte ihåg. Kanske Norge.
- Första jobb: Telefonförsäljare.
- Första köpta skiva: Backstreet Boys.
- Första piercing: Piercade mig i läppen som jag hade i en vecka.
- Första konsert: Tomas Ledin. Wohoo, där va de ös... Hahah;)

Nio sista
- Sista alkoholdrycken:
Cider
- Sista bilfärden: På väg hem från Mac D
- Sista filmen du såg: Nothing but the truth
- Sista ringda telefonsamtal: Mamma
- Sista bubbelbadet: Ingen aning.
- Sista spelade CD: Spelar inte cd.
- Sista kyss: hemligt: Kenneth
- Sista gången du grät: 3-4 veckor sen kanske.
- Sista måltiden: Broccoli soppa.

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
Ja
- Blivit arresterad: Ja.
- Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
- Varit på tv: Ja
- Fått ditt hjärta krossat: Ja
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja
- Haft ett one night stand: Ja, de beror på hur man ser på det.
- Busringt till någon: Ja

Sju saker du har på dig
- 1.
Bh
- 2. Leggins
- 3. Strumpor
- 4. Tunika
- 5. Uggs
- 6.  Ringar
- 7.  Halsband

sex saker du har gjort i dag
- 1.
Gått på toa.
- 2. Slagit in paket.
- 3. Suttit vid datorn
- 4. Kelat med Nano.
- 5. Städat lägenheten.
- 6. Skrattat med Helena.

Fem favoritsaker
- 1.
Mobilen!
- 2. Datorn
- 3. TV
- 4. Skor
- 5. Smycken



Tre val

- Tacos eller pizza: Pizza
- Öl eller vin: Vin
- Idol eller Let´s Dance: Idol

Två saker att göra innan du dör
- 1. Leva livet
- 2. När jag har levt livet, skaffa en stabil miljö. Med ungar kanske.. Gifta sig..

En sak du ångrar 
- 1. Att jag är var ( fortfarande är ) för godtrogen, och tror på dom flesta människorna fast att jag inte borde göra det. För i längden bränner det en.. I know..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback