Sensation White och mer..

För det första så sög Sensation White rejält.. Jämfört med förra året.. Detta var ingenting i närheten av förra året. Önskar verkligen att jag aldrig hade köpt biljett i år. Ohh, jag stör mig så duktigt på det. Nånting som skulle bli så roligt blev så dödligt trist. Fy fan. Vill aldrig mer tänka på den kvällen. På bilderna ser det ball ut, men nej...


Dagen efter var lika tråkig och trist.


Måndes var väl okej, trött som fan dock. Blev jobb, sen soffan o film typ.


I dag är en jävla skit dag också. Vill inte va här... Vill inte va på jobbet. För 5 öre!!!
Vill inte va i denna lägenheten. Vill inte ha någon i lägenheten i heller. Vill vara själv. Bara själv! I allafall tills allt känns bättre och alla idioter som är tjockhuvuade och inte fattar ett skit börjar förstå verkligheten och hur situationer egentligen ligger till. Är så jävla trött och vill skita i allt. Vill bara flytta och börja om någon annanstans, med nytt folk. Aldrig mer komma tillbaka till Malmö.


Bryr mig inte direkt om folk blir sårade av detta nu, för det är såhär jag känner och ingenting kan ändra på det. Så det är inte ens lönt att försöka. Det ända jag längtar efter nu är julen faktiskt. När man kommer va omringad av sin underbara släkt och familj och känna att det inte finns några beskymmer alls i denna gudsförätna världen. Bara njuta och skratta och titta på barnen som är jätte exhalterade av tomten och paketer. Barnen som inte har beskymmer. Drömma mig bort.

Nyår ska vi inte tala om alls. Vill sitta hemma SJÄLV i mjukisbyxor, och dricka mig redlöst packad på bag in box vin. = HELKVÄLL! Wohoo..

Nä men ärligt, hellre det än nån lam jävla nyårsfest.

Nä, nu måste jag sluta skriva.. Innan jag skriver massa saker jag kommer ångra senare kanske. ( Om mitt humör kommer ändras, vilket jag seriöst tvivlar på)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Awe lilla gumman! Allt blir bättre ska du se.. ge det lite tid bara <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback