Ohh drömmar!

I natt hade jag en skit bra dröm;) Drömde först att jag var med i Ensam mamma söker. Haha, det var ganska roligt. Dejtade snygg-martin och seriemördar-mattias eller vad han hette. Han såg ut som en seriemördare i allafall. Men säkert jätte snäll:)

Sen vände drömmen totalt, och jag var med i Gossip Girl. Och umgicks med Chuck Bass. And for the record, kan man bli snyggare än honom? Tror inte de nä.

Sen bytte det dröm igen, och plöstligt var jag ute på en stor äng med massa hundar som sprang omkring. Kunde se Nano i fjärran leka med Eliott. Hamilton var påväg mot mig och kastade sig över mig:) Fick en bamsekram.

Bytt dröm igen, och helt plöstligt var jag på ett bröllop. Med vit klänning, men jag satt bland gästerna..Hmm tänkte jag.. Varför sitter jag här.. Då kallar prästen upp mig o säger "du ska ju stå här framme, det är ju ditt bröllop". Jaha säger jag, och har ganska mycket ångest för jag inte vet vem jag ska gifta mig med. Så kommer "tärnorna", det var Nano med släp. Haha skit sött. Eliott, med en vagn av rosor. Och Hamilton med en släde, och bak på släden står Knet. Haha.

Sen vaknade jag. Snacka om härliga drömmar inatt. Man kan ju inte annat än att bli på super bra humör idag.


Finns bara ett ord. Wow.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback