Helgens bravader...

I fredes var man extremt sugen på utgång, iomed min pissevecka.. Som verkligen varit DÖ tråkig. Men självklart ville INGEN ut den dagen, när jag äntligen kunde gå ut. Men de blev lite vin hemma, och sen vidare till Harrys, bara jag o Knet.

Riktigt rolig kväll, inte speciellt mycket folk men trevlig stämmning och man kunde verkligen dansa utan att känna sig ihoptryckt. Så +++++. 5 plus får fredagskvällen:)

Lördes gick vi inte upp förrens vid 15 nån gång. Riktigt trötta.
Sen blev det faktiskt utgång den kvällen också. Vi tänkte köra på Harrys igen, men klockan råkade bli för mycket och Aina & Andy som egentligen skulle med oss ut fick åka till Akuten. Så det var inte speciellt roligt. Tiden rann iväg och det fick bli hb... Men ärligt talat, där var ingen vi kände. Och musiken var extremt bra för engångsskull, så det var helt okej faktiskt.. Hade hellre velat till Harrys, men vad gör man inte:)

Söndes slappa vi inte speciellt mycket, som man hade kunnat tro. Kenneth jobbade i nån timme, medans jag städade hela lägenheten. Sorterade det nytvättade, vek det. Sorterade smutstvätten, så att den är redo att slängas i tvättmaskinen;) Diskade allt, lagade mat. Gick en längre runda med Nano. Så flitiga var vi båda!

I dag är de måndag och man är på jobb.. Jag har precis skyltat om det ena huvudfönstret. Blev ganska nöjd faktiskt. :) Nu sitter jag och kollar på potentiella julklappar till Knet. :)

Nä.. Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag. Börjar känna mig lite krasslig, hoppas verkligen att det inte är svininflusensan. Men sprutan... DEN kommer jag INTE ta.. Så är de bara.

Ha en trevlig måndag! Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback