Håret!

Är äntligen fixat! Har varit på salongen i Lund, hos Jill! Är verkligen super super nöjd med mitt hår! Har klippt det ca 5-7 cm. Färgat det chokladbrunt, och satt i extensions för att tjocka upp det ännu mer. Riktigt snyggt! Kan bara tänka mig hur fint de blir sen när jag puffar upp det med Dust it. :) Till helgen! Ohh nice..

Tog bussen hem för lite sen, o nu är man på jobb. De börjar ta sig lite nu tycker jag. Folk börjar handla julklappar o så. Thank god.

Jag är på bättre humör vilket ni kanske märker:) Är inte så tjurig längre. NU känns det som att sur- perioden börjar gå över. Jag kanske bara behövde fixas upp lite, och känna mig fräsch... För nånting har ändrats, allting verkar roligare nu. Hoppas mitt humör håller i sig bara.

Nä, man får väl jobba på..

I kväll blir det kanske bowling förresten. Kenneths nya jobb ville ut och bowla.. De kan väl bli kul tror jag:)

(Glöm nu inte mammas pojkar på 4an, klockan 20.00. ( Bobbys mamma är helskön......Hahahah)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback