Fredag!

Och ändå suger allt fortfarande.. Haha. Nä, men jag känner mig väl lite bättre. Känns dock inte som att det kommer att vända helt inom det närmsta...

I kväll blir de hemmakväll, som om jag har nått val typ.. Kenneth ska jobba natt hela helgen, och jag kan lika bra spendera tiden med att gå igenom mina serier med lite vin och vitlöksbröd. Nerburrad i soffan med mjukisbyxor:)

Har jobbat hela veckan själv typ.. Mamma har inte varit här nått speciellt. Och det har verkligen varit noll folk ute typ.. Vissa dagar har det varit jätte mycket rulians, och vissa dagar inget alls. Varför kan det inte bre ut sig liksom, så de kommer folk med jämna mellanrum i stället för jätte mycket ena dagen och inget nästa dag. Sucks.

Nu ska jag snart stänga känner jag, för att det är verkligen en heldöd fredag, och slänga i mig lite mat i stället. Kenneth och Robin ska förmodligen iväg på innebandy eller nått. Nej tack säger jag, och kommer lägga mig och sova typ.

För övrigt händer väl inte speciellt mycket i helgen....
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback