Eniro.

Jag är så jävla lack på Eniro så det finns inte. Orkar inte ens förklara för er. Men ni ska veta att Eniro suger. Deras säljare är usla människor. Så nu var det sagt. Woo..Känns skönt att få ut det!

I dag (och resten av veckan) jobbar man. Tråkigt tråkigt tråkigt. Allt är tråkigt. Som ni märker har jag inte kommit ur denna perioden än. Försöker att vara så glad som möjligt men det känns verkligen omöjligt. Har gått och lagt mig jätte tidigt varje dag nu ett tag, för att allting känns tråkigt. Ohh, vill att detta ska gå över.

Nu har Kenneth äntligen börjat jobba igen! Wohoo. Pengar, ja tack. Vi har haft det riktigt dåligt nu ett tag, därför ni kanske inte har sett oss ute eller nått. Det har fått bli soffan o film. Men nu, i helgen är Kenneth ledig! Och eftersom jag är på det humöret jag är på, så vill jag såklart dricka vin! I massor! Så jag hoppas verkligen att det händer nått kul i helgen!

Nu efter jobb så ska jag in i lägenheten, göra lite mat. Är vrålhungrig. Sen kolla lite på serier! Har fortfarande inte hunnit i kapp. Kass, ja..De är jag.

I morgon innan jobb ska vi åka till Lund. Ska klippa mig! Bleka håret! Sen färga håret! + Toning! DET är nånting jag har längtat efter X länge. Håret har känt som SVINTO hur länge som helst. Så det är dax. Även Kenneth ska klippa sig! Det är nästan värre än mitt. Jag ligger nog i lä faktiskt, om man jämför med Kenneths hårsituation.

Nä, 40 min till.. Sen MAAAAAAT!
Trevlig kväll.
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback