Då är bitterfittan tillbaka.

Tyvärr. Absolut ingenting har gjort att detta har utlösts, inte vad jag vet i allafall. Allting är precis som vanligt. Men humöret är inte det. Inte på långa vägar. Eftersom jag inte vet varför jag är grinig så blir jag självklart ännu mer grinig! Skjut mig.

Känner på mig att denna veckan kommer att gå oerhört långsamt. Finns ingenting att göra, bara jobba, kolla tv och gå och lägga sig. Samma sak varje dag. Jag är inte på humör för att göra nått annat iheller, så jag får ju skylla mig själv. Har inga pengar, och det påminns jag om varje sekund. Bara man klickar in sig på internet, så vill man ha något i reklamerna. Eller tvn, eller i butiken. Ja, överallt. Och inte ett skit har man råd att köpa.

Har ju dessutom hittat min nyårsklänning som hade varit perfekt, den är så snygg. Den är riktigt hallonröd,och riktigt schysst skuren. Men nej, självklart kommer ju den att ta slut innan jag får lön. Så är det alltid!

Till helgen vet jag inte heller vad jag ska göra. Har ju några alternativ, men ja.. Hur ska man göra egentligen? Ångest.

Kill me. Please.


Håll er ur vägen för mig alltså. Tack och hej.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback