50+ och 24...

Hur kan det komma sig att en kvinna som är över 50+ och jag som är 24 har mer gemensamt än dom flesta (absolut inte alla) av mina vänner...? Kvinnan jag talar om är Helena från Grekland, som arbetstränar här.

Att prata med henne är som att prata med mig själv. In a non creepy way. ;) Nä, men seriöst. Känns som att man verkligen kan öppna sig för henne, och berätta saker man inte har berättat för sina vänner liksom.

Fredag i dag förresten, jag är helt inställd på att det är Måndag. Vet inte varför, jag tycker ju veckan har gått otroligt långsamt. Men skönt att de är fredag i allafall.

Kvällens planer är väl inga speciella tror jag. Ska stänga butiken nu, och börja göra mat. Knet jobbar:( Men han är väl hemma vid 21.00 nån gång. Madde kommer över, och ska dricka lite vin/cider med mig och snacka tjejsnack till Knet kommer hem:D.

Så hoppas alla kommer ha en lika trevlig fredag som jag.
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback