Nano 3 månader

Idag är plutten 3 månader gammal!
Han är så bedårande.
I går vägde vi honom och han väger dubbelt så
mycket som sin bror. Haha!
Elliot väger 1.1 kg..
Nano väger 2.2 kg. Den lille klumpen.

Helgen va ju väldigt lugn som sagt. Kenneth va ute
en runda med Andy, Aina och Calle.

Söndagen tillbringades hemma hos mina föräldrar och
kollade på wallander, och småttingarna fick springa runt
i gräset medans Kenneth sprutade vatten på dom. Såg
skit roligt ut.

Nu e de vanlig jobbevecka igen:(
Längtar redan tills helgen, inte för jag vet vad jag ska göra.
Jag skulle egentligen ut med Emma, men vi får se hur det blir
med det. Har inte cash så de räcker tror jag.

Nä, får väl återgå till jobb. Rätt mycket folk ute.

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback