Hemsk natt

I går åkte man och shoppade med mamma efter jobb,
skulle köpa nya skor. Men hittade inga som passade
perfekt. Ville ha ett par gladiatorskor, men alla är såå
jävla höga. Vilket är okej, om man ska stå still och inte
dansa överhuvudtaget. Jag är verkligen inte en av dom
tjejerna som tar på sig skyhöga skor, och dansar och sen
står ut med smärtan av att man vill hugga av sig fötterna.
Nej tack! Då har jag hellre platta skor, eller ett par bekväma
lagom höga pumps, eller nått.
Hittade inga snygga pumps iheller för den delen.

Däremot hittade jag en svart tunika i smått genomskinligt
material. Riktigt snygg, och lagom lång till ett par leggings bara.
Så den fick det bli.
Sen hittade man två stycken klänningar på Kappahl.
Riktigt gött, för det var halva reapriset på dom.
Fynd!!

Kom hem och käkade, sen sängen direkt.
Va sjukt trött i går, och jävligt irriterad.
Ska det va så jävla svårt att tolka mina signaler!!
Gahhh!!!
Det var längesedan jag var så trött, men kunde ändå inte
somna för att jag va så pass irriterad.
Låg och tänkte på livet, filosoferade lite.
När man änligen somnade vid 2 tiden, så blir man väckt av
telen..Svarade dock inte..
Jag känner att jag måste skaffa mig en hemlig blogg förresten,
och skriva av mig..Där ingen vet att de är jag och mina tankar..

I alla fall man somnade om, men är pissetrött i dag
och vill bara gå och lägga mig..
Men de kan man inte ju, för att man jobbar...

Nä, nu ska jag gå och damma av butiken eller nått.
Ciao

- Ja, du ploppar fortfarande upp...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback