Fredagkväll

Nu är det fredagkväll och jag är verkligen helt slut.
Det har varit sånt tempo på jobb så hälften kunde
vara nog.
Sjukt mycket kunder, och alla vill ha inslagna presenter.
Såklart jobbade jag själv i dag, + att jag hade Nano med
mig som också kräver uppmärksamhet.
Kenneth va iof hemma och kunde avlösa mig.
Han målade klart hallen i dag, och det har blev så fint!
Köket är helt färdigt, den lilla hallen vid ingången är klar och
den stora hallen är klar.
Nu är det bara vardagsrummet och badrummet kvar!
Känns riktigt skönt, när allt är klart kan vi äntligen börja fixa
och dona med hyllor, skåp och förvaring.
Köpa nytt!
Jag älskar att gå och shoppa inredningsgrejer, på Ikea.
Det är så mysigt att gå med den man tycker om och bestämma
hur allt ska se ut.

Nu sitter jag här i soffan med Nano sovandes brevid mig på
en kudde och kollar på "The lake house". Har sett den innan
men de får gå.
Kenneth är på Fegans med sina vänner.
Vi får turas om, iomed Nano.
Nu har jag inte varit ute på 1½ månad!
Men nästa helg, då smäller det!
Emma och jag ska göra stan osäker. Hoppas att det blir
riktigt skoj. Ingenting ska komma emellan!

I morgon är vi egentligen bjudna till Anna Lindvalls födelsedags-
fest vid värnhem, men jag vet inte om jag orkar och har pengar.
Vi får se. Vi har skaffat hundvakt..

Nä, borde återgå till filmen men jag har sån skum känsla i kroppen..
Vet inte varför, bara sitter och grubblar på det förflutna..
Hur allt kunde bli som det blev..
Dög man inte?..Så många år...Och inga framsteg..
Ni vet vem jag pratar om. Hur kunde jag "hoppas" så länge?
Hur kunde den personen ta mig förgivet, att jag alltid skulle finnas
omkring? Nu gör jag inte det längre i alla fall..Jag finns inte till..
Inte för dig..
Men ändå kan jag inte hjälpa att undra, varför allt blev som det blev..
Nä, man får väl ta sig samman och leva i nuet. Nu har man någon
som är villig att ta det extra steget och "commit" till mig..
De som han inte kunde ta..

Nä, nu blir det för deprimerande..Kan vara för att jag sitter själv
en fredagkväll och kollar på en film som handlar om det förflutna.

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback