Fattiglapp!

Jag är så sjukt fattig denna månaden...
Kenneth är så sjukt fattig denna månaden också..

Knappt jobbigt..Vi kan inte göra nått..
Jag får en jätte liten lön, och Kenneth får ingen lön
eftersom han började gå utbildningen i stället..
Detta suger så duktigt så de finns inte!

Vad kan man göra liksom när man inte har pengar?
Man kan ju bara ligga hemma i soffan...
Kolla på film eller nått..
Ball o göra de precis varje helg..
Jag bryr mig inte angående utgång, för de är jag sjukt
trött på..Men i allafall åka iväg och umgås med vänner..
Men knappt de kan vi göra liksom..

Ohhhh, ångest!!!
Jag funderar seriöst på att börja sälja grejer..
Slänga ut lite grejer på blocket, och få väck skiten..
Har aldrig gjort de tidigare, men man kan nog tjäna en hel del..
Kommer ihåg att Malin bruka göra så..
Värt en tanke i allafall..

Nån som vill köpa Xbox? Ipod? Dvdspelare?
Sälja kläder kanske?

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback