Äntligen Fredag!

Denna fredagen är sjukt efterlängtad!
De ska bli riktigt roligt i kväll hoppas jag, jaf vet att
man inte ska ha förväntningar, för det brukar bli fel då.
Men hur ska nånting kunna gå fel när de bara är jag o Emma:)

Men först, jobb jobb jobb..Hela dagen..
Trist väder är det också.
+ Att jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig
i kväll. Så de suger i stort sett..

I förrgår va vi i allafall hos vetrinären med Nano, han fick sin
spruta och skrek som en stucken gris.
Sen när man tog i honom, (långt efteråt) så fortsatte han skrika..
Skådespelare......
I gårkväll va han ute på sin första promenad-runda.
Han fick gå i parken med dom andra stora hundarna, vilket
han tyckte var sjukt intressant.

Har inga bilder från vecka 12 än, så ni får nån bild från vecka 11.

Håll tummarna för att kvällen är lyckad i dag.
Jag behöver komma ifrån lite känner jag.
Ciao


Här har vi målat om köket, och Nano har såklart hjälpt till..
Därefter gick han loss på sin säng och drog av en tuss, som ni ser på
golvet...



Detta är ( tro det eller ej ) inte vårt verk...
De klarade han på egen hand..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback