Statestik..

Jag antar att alla redan vet vad som hände i helgen (lördes)..
Eftersom de är rekordmånga som har varit inne och läst..

Jag orkar inte snacka om de typ, men vi ber om ursäkt till alla..
De va inte meningen att kvällen skulle sluta så tråkigt.

Jag vet att ni inte är lacka på mig, men om ni har problem med honom, så ta upp de med honom.

Annars va väl helgen helt okej, fredes va de bara jag o Kenneth som drog ut.
Rätt trevligt.
Lördes försfestade vi med Emma och Andreas.
Sen utgång, mindre trevligt.

Söndes bestod av en bakfylla,diskutioner,flottig mat och film.

Nu är de måndag, jag e på jobb..
Så får väl återgå till de.

Ha d
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Jag har missat det! Jag har flyttat in nu så kom förbi en dag om du vill =) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback