Lalala

Fredag i dag då då..
Är trött som ett rent helvete..
Va ledig i går, och passade på att tvätta.
Kan säga att mellan rundorna ner till tvättstugan, så låg
jag helt stilla, hela tiden i sängen.
Orkade verkligen inte göra nått, orka knappt prata.
Va irriterad på allt och alla.
Ville bara försvinna.
Men jag antar att alla har såna dagar....? Ibland..

Känns bättre i dag, i dag är jag inte fullt lika trött på allt.
Stör mig dock på en människa så kopiöst så de finns inte.
Denna människan har alltid varit hur rolig som helst, man har ALDRIG
haft tråkigt i denna människans sällskap.
Men nu, så verkar du ha blivit så sjukt självupptagen.
De märks rätt kraftigt att du tycker att du står över alla människor.
Sättet du skriver, sättet du för dig.
Fy fan alltså, är glad att du inte är min vän längre:)
Hade aldrig stått ut att höra på dina kommentarer, om andra människor.

Jaja, över till nått roligare.
I kväll blir de förmodligen lugnt.
Ska hem till mamma och pappa o äta middag.
Sen blir de väl Lets dance, o film kanske.
Kela med lillasystern, va ett tag sen.
Kenneth är sugen på utgång med sina vänner, så vi får väl se hur de blir
med det.

I morgon blir de utgång för min del med Emma.
Ska bli riktigt trevligt faktiskt.
Längesedan jag gick ut själv, med mina vänner utan Kenneth.

Blir även en kort visit från Agnes i morgon, får ta igen lite. Har gått en HEL
vecka nu ju.:)

Träffade Jessica i veckan också, riktigt trevligt. Kul att se dig!

Nä, nu måste jag jobba..Ha d fint
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback