Jobb,Jobb,Jobb

Nu har man jobbat 5 dagar i sträck..
Kanske normalt för dom flesta, men vi brukar turas om lite.
Så man jobbar 3-4 dagar bara.
Men nu är morsan sjuk, så de är inte så roligt.
Dessutom har vi haft ett rätt stort bråk.
Jag tycker som vanligt att hon överdriver, medans hon nog tycker
att jag "underdriver". Men så är de väl, dom tycker inte man försöker
tillräckligt, medans barnen alltid tycker att dom försöker för mycket.
Ganska vanligt har jag hört.

I dag är de i allafall fredag, och jag är på mycket bättre humör i dag än i går.
I går va de en liten *pip* som la upp massa "par-bilder" på sig själv och Kenneth.
Varför liksom?
Du vet om att han har flickvän nu..Så varför gör man så?
De är precis som att jag skulle gå o lägga upp massa gamla "par-bilder" på mig o
Froggy, fast att han är tillsammans med Åsa.
Så gör man liksom inte, men antar att hon inte har speciellt mycket vett i huvudet.

I kväll blir de nån pub, tillsammans med Kenneths mamma. Hon har precis fyllt
45 så de ska väl firas lite. Sen blir de nog relativt lugnt för min del, ska förmodligen
jobba i morgon också.
I morgon efter jobb ska jag hem till mamma och pappa, för att Christian fyllt 17 år.

Tiden går så snabbt, kommer ihåg när han kom hem från Ungern.
När folk frågar mig hur gammal han är så tänker jag alltid att han är ca 9.
Sen kommer jag på att han är 17, och får panik.
Var har alla åren tagit vägen?!

De ska bli rätt intressant hur de blir i morgon, jag tänker inte direkt anstränga mig
för att vara trevlig när jag är där hemma, möjligtvis när chrille är i rummet.
Men varför ska jag försöka, om inte andra gör de?

Nä, nu ska jag återgå till jobbet.
Har precis packat i hop en massa kartonger, och påsk-pyntat en hel del.
Titta gärna förvi om ni vill, lovar att ni får rabatt;)
Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback