Fredag igen

Ännu en vecka har gått, o helgen är äntligen här:)
Jag är verkligen helt slut.
Har inte jobbat så jätte mycket, men är ändå jätte trött..
I måndes jobba man, tisdes också.
Ledig i onsdes, o i Lund i tors.

Va på Jills Salong och köpte lite vax till Kenneth och lite hårspray till mig.
Lite gratis-produkter på köpet;) Alltid nice.
Men i vilket fall som helst va de trevligt o träffa Jill, o hennes kollegor.
Skulle egentligen ätit lunch där, men jag gick vilse i Lund.....Hahaha..
Så jag kom en timme försent ungefär.
Typiskt mig..
Kenneth hämtade upp mig på hemvägen i bussen, min söta pojke va så
UBER SÖT när han körde.
Vi hann bara komma hem sen och byta om, sen iväg o storhandla.
Sen hem, rensa ut båda garderoberna. O lägga in allting snyggt igen. Städa
lägenhten lite, o laga lite lunch till i dag.
Så vi har fått lite gjort, nu ska vi bara köpa en dammsugare, o sen kan vi göra
besiktiningen, o måla om o sånt.

I onsdes shoppa jag loss förresten!!
Whoho...De behövdes..
Har köpt ny jacka, ny kofta-klänning, o en strandklänning.
Riktigt snygga grejer.
Sen har jag beställt lite på nätet, två långa skjortor från H&M som är helt slut
i Malmö. En svart o en ljusgrå.  (Har den redan i vit)...Älskar den, hade den på Sensation.
Sen hittade jag ett svart/glittrigt skärp på tradera, som man också drog till på.
Hmm...Några leggins.. Nån skjortklänning för lite sen..

Ja, man har shoppat loss en del.
Fredrik (Froggy) sa en jätte bra grej. - För varje två plagg du slänger, får du köpa ett
nytt.
Så den regeln försöker jag hålla mig till, så inte garderoben blir full igen, för nu är de
på gränsen.
Man använder inte ens hälften, men man vill ändå inte slänga nått...

Jaja, nu är de Fredag i allafall..
I kväll skulle man va med Johanna kanske. Får se.
Annars blir de väl relativt lugnt.
I morgon tror jag att vi ska va med Jocke o Fanny. Trevligt:)

Nä, nu pallar jag inte skriva mer..
Ha en bra helg:)
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback