5 Månader Med Älsklingen

Hmm, inte så värst mycket har hänt sen jag skrev sist.
Men tänkte ändå uppdatera lite..

I fredes va man hemma hos mamma och pappa med Kenneth och kollade på
Lets Dance, och Så ska det låta.
Mycket trevligt, förutom att jag fick veta att Nikita har blivit deprimerad sen jag har
flyttat. Hon vill inte gå ut så mycket längre, och är inte speciellt social längre.
Hon vill inte ligga i soffan längre och mysa, utan ligger mest för sig själv ute i uterummet.
Så jag fick pigga upp henne lite med pussar o kramar, jag tror hon blev lite bättre sen.

Sen åkte vi hem, och funderade på om vi skulle gå ut och ta en öl på nån pub eller nått, o
bara sitta o prata lite. Men de blev hemmakväll i stället, lite film o så.
Rätt trevligt att gå o lägga sig lite tidigare en fredag, och verkligen sova ut på lördagen.
Vaknade rätt tidigt ändå på lördagmorgon, o mådde verkligen skit.
Vet inte varför, men mådde verkligen inte bra, kunde inte sätta fingert på varför jag inte
mådde bra.. Tillslut gick det över.

Lördagkväll så åkte Kenneth hem till Emil, och skulle umgås lite med grabbarna, medans
jag kollade film och drack vin tillsammans med Emma.
Lite senare blev det Harrys, med Andreas.
Andreas va dock så trött o stack hem rätt tidigt, likaså Emma.
Så man mötte upp älsklingen och de blev de gamla vanliga. - HB.
Men de va väldigt trevligt, hela kvällen va bra.

Söndes firade jag o Kenneth 5 månader. Inte klokt, de känns mycket längre.
Känns som att vi har känt varandra hur länge som helst.
Verkligen inte bara 5 månader.
Men det firades med en jätte jätte god middag på Jensens Böfhus, därefter bio.
Vi såg "Män som hatar kvinnor". Jag blev positivt överraskad kan jag säga.
Trodde verkligen inte att jag skulle tycka om filmen, men den är verkligen att rekom-
mendera för folk som gillar svenska deckare.
Kom väl hem vid 12 tiden o ingen av oss va speciellt trötta, så de blev en film till.
Med lite vin och chips, mysigt:)
Blev Twilligt, riktigt bra den med. Jag har alltid varit en sucker för "vampyr"-filmer.
De blev även bättre av att "Edward Cullen" är en rätt vacker man om man säger så.
Kommer dock inte på vad skådisen egentligen heter.
Även den filmen är att rekommendera.

Nä, nu trillade mamma in här så man får väl hjälpa till lite att påsk-pynta.
Ha en bra vecka alltihopa:)
ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback