SÅ ARG!!!!!!

Jag är sååååå arg!!!!!
Sitter på jobb o måste vika ihop lite pilgrims-spinning kartonger.
JÄVLA MÖG!!!!!
Får inte ihop en ända.
Hur fan kan man göra såna här jävla kuk kartonger.
Varför gör dom inget enkelt, men underdel och överdel.
Såna som Miras egna kartonger.
Men nääääääääääääää, här ska vi göra det så komplicerat som
möjligt, så att man känner sig som ett jävla fån inför kunderna.

Sen om man väl skulle få ihop en ändå kartong, så kan man inte öppna
den för att lägga in ett smycke, för då viker hela jävla fittkartongen
upp sig igen. Och man får börja om från början!!!

SKJUT MIG!!!!!!!!!!
Jag förbannar dessa danska företagen som gör för komplicerade lådor.
Hoppas ALLA andra butiker i heeeeeela Sverige håller med mig, så
dom börjar tillverka nått annat!!!!!!!!!!!!

Funderar seriöst på att stänga butiken, ta en cigg, hälla upp ett glas vin
mumsa i mig lite choklad och sen gå o lägga mig i ett beckmörkt rum
och aldrig mer se solen.

Så känns de just nu.
Tack som FAAAAAAAN Pilgrim för att ni har förstört hela min
dag!!!!!!!!!!!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback