Tisdag

Hej alla:)
I dag jobbar man som vanligt, men de e rätt lugnt
nu på förmiddagen..
Boooooooring...

I söndes vart man ute..
Inget planerat egentligen, utan Camilla ringde och var strandad i stan
i nån timme och hade inget att göra. Så hon trilla in hemma hos oss,
och de blev ett glas vin. När glaset var slut tänkte vi, va fan..Vi drar till
lilla tg. Mellow/Yellow fick det bli. Riktigt trevligt.
Tyvärr hann vi bara ta varsin drink...
Sen råkade vi hamna på gamla goa Hb..
Riktigt skön stämmning:) Älskar söndagar på Hb.
Inget av dom skumma folken eller nått, utan bara restaurangfolk.
De får vi göra om gumman.
Va väl hemma vid 06.00 på morgonen, svängde in om donken på
vägen hem så de tog lite tid:)

De va inte lätt att gå upp´dagen efter kan jag säga.
Vi va nämligen inte lediga..
Jag jobba hela dagen o Kenneth var på sin utbildning.
Snacka om att vi var trötta i gårkväll.
Vi däcka redan kl 20.00...
Dock vaknade vi igen kl 22.00 av att Nano ville gå ut.
Så jag tog ut Nano, och när vi kom in igen så hade Kenneth också gått
upp, satt och kollade tv. Båda kände sig allmännt pigga igen så vi satte
på en film. Promnight, riktigt bra thriller.
Däcka väl 10 min efter filmen var slut.. Sov jätte gott och ville verkligen inte gå
upp och jobba i dag..

Har i alla fall konstaterat att jag är way to old för att gå ut dagen innan
jag ska jobba. Det förstör hela min dygnsrytm hela veckan, och jag blir trött oh
gnällig.. Gamla Vicke.... Som sagt halvägs till 48...yeeeaajjj...

Ikväll ska vi kanske åka ner till falsterbo och hämta Kenneths golfklubbor,
Han har inget intresse av golfen längre , ( thank god ) så vi ska sälja av dom.
Någon som är intresserad så hör av er.

Ánnars händer det väl inte så värst mycket i veckan..
Lördag däremot så smäller de, Camilla min älskade EDITH fyller år.
Så det är tydligen party hos henne:)
Duktiga har vi varit som redan har lyckats skaffa hundvakt i tid, så att det inte
blir som förra helgen när Marcus hade sitt födelsedagskalas.

Ser i allafall fram emot lördag!
Vad händer för er i veckan då?

ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback