Men FÖRLÅT då..

Har inte pallat skriva..
Ingenting hemskt har hänt...
Har bara haft bloggtorka..
Så ni kan sluta fråga:)

Jag fyllde år för lite sen..Yeeeh...Eller nått..Halvägs till 48..
Känns ju skit grymt.................... . . . . Eller inte...
Vi firade Johanna förra helgen i lördes, de va ball:)

Denna veckan har de inte hänt ett skiiiiiit..
Eller...? Hmm...
Måndes fyllde jag år ju, då va vi hos morsan o farsan o käka
tårta o grejer..
Tisdes åkte jag och älsklingen upp till Ullared:)
De va faktiskt riktigt roligt, att göra nått bara vi två.
Riktigt lyckat!
Onsdes drog vi ut en sväng, de fick bli Crown.
Not to bad, not to bad..
Torsdes hade vi en riktigt myskväll:):)

I går, stack Kenneth till Norge med sin familj.
Släkträff och grejer.
Kul........... . . .
Vicke själv....Inte balll
Så de fick bli hem till kära mamma och pappa, eftersom jag är
en mammagris och pappagris.
Kollade film o däcka rätt tidigt.

I dag är det första dagen på jobbet sen en veckas semester..
Ball........
Nej......
Vicke sova.......
Vicke hem.......

I kväll vet jag inte vad som händer..
Skulle egentligen spendera denna kvällen hos mamma och pappa
också. Men vet ifan om jag orkar det alltså..
Där är ALDRIG tyst där hemma..
Pappa pratar såååå högt..
Mamma försöker överrösta pappa...
Nikita skäller på Elliott och Nano.
Elliott och Nano springer runt i hela huset och leker..
Jag sitter för mig själv och kelar med Nano när han vill..

Så jag vet inte om jag drar hem i kväll igen, o dricker lite vin..
Kollar lite tjejfilmer:) Köper lite gott!

O marcus o Denise som har sin fest i dag:(
Hade velat åka dit, med älskling!
Men men..Nano går före!

Hoppas ni har en trevlig kväll..
Puss puss

Nu är det bara du och jag plutten fram tills söndag, när pappa kommer hem:)







Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback