Fredag!

Ganska skönt att det är fredag!
Är jätte trött, har ingen ork känns det som..
Vet inte varför, mitt jobb är liksom inte direkt ansträngde..
Antar att de som är ansträngande är att gå o lägga sig så pass
sent som vi gör varje kväll, och sen upp igen efter 5-6 timmar.
Där har vi nog förklaringen..
Den andra förklaringen är att jag börjar bli gammal, jag har alltid
kunnat hålla på såhär innan, med skumma tiden o så.
Men nu orkar man inte längre.

Till nått annat,  ni vet ju att vi har bott hos morsan o farsan nu
ett tag. I kväll flyttar vi hem igen.
Dom kommer hem senare i kväll, sen blir de väl lite middag o så.
Vi ska tvätta, sen ska vi raka vägen hem och städa upp i lägenheten.
Inte för att det är speciellt stökigt, men de kan alltid bli bättre:)
+ att Sofie kommer hit i morgon och ska passa Nano hela lördagen.
Så det är ett måste att allt är undanstökat:)

Shit va jag är mätt nu..
Har ätit laxpasta:) Favoriten!

I morgon blir de ju party, ser fram emot det som fan.
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Du menar hur man söker på att någon har skrivit om en? ingen aning, antagligen google :) fast är inte säker

Postat av: TucciT - Svar på kommentar

jo om jag hade haft råd s¨å hade jag gärna satt i det...



mjo jag funderar på att låta de växa ut lite..men har aldrig passat i långt hår egentligen.. men nu har man ju annan ansiktsform så vem vet, nu kanske jag passar i det.. så jag e ivalet o kvalet om jag ska låta de växa eller klippa av det helt.. i vilket fall som helst ska jag klippa det lite iaf.. MKT på luggen dock.. den pallar jag inte med :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback