Datan är...

Fortfarande i sönder..
Stör mig knappt...

Har lånat hem Chrilles data, och formaterat den.
Så vi får nöja oss med att surfa på den så länge.

Bilen är fortfarande inte såld, vilket är sjukt jobbigt!
Vi var och besiktigade den i dag, och den gick igenom utan
några problem alls.
Så de är verkligen positivt i allafall, för då kan han ta mer för den.

Jag hade verkligen hoppats att bilen blev såld i dag,
vill gå ut och äta nånstans, dricka ett glas vin och bara njuta av
värmen. Men nej nej, de får bli när vi får sålt bilen.
Är ju så sjukt sugen på Tapas, så jag håller på att dö...

För övrigt har det inte hänt nått nytt typ..

Helgen tex, vi var hemma i fredes. Gick och la oss jätte tidigt.

I lördes drack vi lite vin hos Kenneths mamma tillsammans med

Robin, hans nya flicka och Emma.


Nu pallar jag inte skriva mer..

De är för varmt..

Ciao


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback