Bajsväder!

Sjukt tråkigt väder! Gaaah
Ena sekunden regnar det, andra sekunden lyser solen.
Apropå sånt här väder, jag hatar det uttrycket man brukar
säga. "Kläder efter väder".
Vad ska man ha på sig en sån här dag då? Två ombyten!
Regnställ, och linne.

I går bestämde vi oss för att flytta hem till mina föräldrar ett tag.
Eftersom dom är borta med husbilen.
Huset för oss själva, de gillar vi!
Trädgård:) (Nu blev jag irriterad igen på vädret...)
Nano kan springa som han vill ut, och in!
Lastade i allafall hem massa kläder till päronen, sen
åkte vi iväg till Lidl och handlade lite smått och gott.
Tacos blev det till middag, de va ett tag sen:)
Sen blev de lite vin och filmer, o massa mys;)

I dag är det åter till jobb, som by the way är urtråkigt.
Jag är inne i en sån period nu där jag bara vill gå hemma.

Nä, nu ska jag gå o fixa en present till Edith!

Ps: Fy fan vad du är löjlig...Jag försökte vara snäll och visa att jag
bryr mig om dig och din situation, men du kan verkligen inte öppna
upp dig fem öre för mig.. Men du kan göra det för ALLA andra som
har frågat dig. Antar att jag inte duger åt dig eller nått, i så fall borde
du ha sagt det. Din jävla fegis:) Ds.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback