Otroghet

Ja...De betyder mycket...
Vad klassas som otroghet?

Jag kan själv anse mig ha varit otrogen i några förhållanden jag har haft.
Men sen går gränsen enligt mig, vid en kyss.
Har man sex med någon annan, så tycker jag att de är Grov otroghet.
De finns liksom inget värre man kan göra..
Jo, leva dubbelliv...Länge.

Kom och tänka på detta när jag funderade över mina tidigare förhållanden
och jämförde dom vid mitt nuvarande förhållande.

Nästan alla jag har varit tillsammans med har varit otrogna mot mig på ett eller
annat sätt.

Många av dom jag har varit tillsammans med har jag själv varit otrogen mot.

Den ända jag nästan kan säga med säkerhet, som inte har varit de mot mig är
faktiskt Froggy.

Iomed att alla andra har varit otrogna, och man inte vill va med om de mer så sätter
man automatiskt väldigt stor press på den man är tillsammans med.
Att den personen aldrig ska kunna såra en. Vilket resulterar till att man avskärmar
sig en hel del.
I alla fall jag, jag ger inte hälften så mycket av mig själv till Kenneth som jag skulle
kunna göra och vill göra.
Någonting spärrar mig..
Tanken av att, OM jag ger mig själv hundra procent till honom...Tänk om han
skulle få för sig att göra mig illa? Och med "göra mig illa" menar jag inte fysiskt.
Tänk på hur sårad man blir..
Jag inbillar mig att man inte blir riktigt lika sårad, om man hela tiden har saker i
bakhuvdet, som tex " ja, han kanske kommer va de"..
För om de då skulle hända att han hittar nån annan, så blir man inte förvånad på
samma sätt..
Klart man ändå blir ledsen, men kanske inte lika ledsen..
De kanske inte tar lika lång tid att samla ihop sig själv igen, som om man hade
gått in för allt till 100%.
Eller?

Jag anser att det är bättre att alltid förvänta sig de värsta, för då blir man
positivt överraskad.
Men somliga anser att går man in i ett förhållande med den tanken, så skiter
de sig oavsett.

Jag vet inte i allafall..Jag är skeptisk, som person.
Och negativ.. Men jag tycker inte att de innebär att man "vill" att de ska skita sig.
Jag skulle nog säga att man är "beredd" på att de kan gå fel.
Men ni kanske inte tycker att de är nån skillnad?

Ge gärna era synpunkter.. Ni kan va anonyma..

Avslutar väl med en liten fyllebild på mig, men fin bild på Kenneth.
Älskar dig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback