Nyår o Annat Mög

Nyår va helt okej.
Lugn o trevlig.
Vi åt middag med Jill o Giorgos, o familjen.
Oxfile o grejer, knappt gott...
Emma trillade in också.
Stack sen till Kenneths kompisar.
Dom är så trevliga o goa, är inte van vid att "pojkens-vem man nu än dejtar" kompisar
är trevliga. Allt brukar alltid va så jävla fitt falskt.
Men detta är inte de, så de känns skönt:)
Dock däckade Fanny vid 1 tiden, så de va väl mindre roligt.
Vi drog tillslut ut, inte för de va lönt egentligen..
Men roligt va de, de va riktigt längesedan jag hade så roligt.
Alla säger likadant, att kvällen va perfekt:)

Sen i dagarna, har man varvat jobbet med krök, jobbat, krökat, jobbat, krökat..
Är en aning slut nu..
För att inte tala om lägenheten, vi har verkligen verkligen fixat och donat i lägenheten.
Nu börjar där se riktigt skapligt ut..Alla möbler har vi fixat nu:)
Utom sängen!!!
Sängen skulle kommit i fredes, men dom hörde aldrig av sig..Så jag får ringa i dag!
Skandal!
Så fort sängen kommer dit, och är färdigmonterad eller vad man säger...Så flyttar vi in!
Min älskling och jag!
Jag är så lycklig!
Ingenting kan vara bättre för tillfället.

Hoppas verkligen inte de finns nånting/någon som någonsin kan förstöra detta..
Och med de, syftar jag mest på mig själv..Jag brukar förstöra för mig själv..
Känns de som...Men men..

Nä, nu får man återgå till jobbet!
Ha d fint!
Puss!
Milla, kommer saknar dig!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback