Ledig!

Va jag i går..
Knappt skönt alls!!
Känns som om de va evigheter sen jag va ledig, och bara kunde slappa.
Vaknade vid 12 tiden, somnade om hela tiden fram till klockan 15.
Sjukt skönt må jag säga!
Madde ringde o sa att hon titta in om en runda, så jag tog med mig
Nikita ut och mötte henne.
Dock ville Nikita inte gå sin runda, så vi fick gå o lämna henne igen...
Konstig hund i bland alltså..
Vi gick en lång runda o snackade om livet, o massa funderingar som
"vanliga" människor nog inte har..Haha..
Men de behövdes, tack för de gumman.
De får vi göra oftare!

I dag jobbar man, trist som fan.
Inga kunder..
Älskling kommer hit lite senare, han slutar tidigare i dag och
ska hålla mig sällskap. Dock tror jag mest han kommer sitta i lägenheten
och kolla på tv:p
Sen när man har slutat bär de av till SYSTEMET!!!
Vin ska inhandlas.
Sen har vår efterlängtade säng äntligen kommit!!
Så vi ska hämta den på jysk i dag!
Och i kväll flyttar vi in!!
De firas med en liten förfest i lägenheten.
Madde kommer över, o kanske nån till..
Sen blir de nog utgång, vart vet jag dock inte..
Kenneths mamma kommer nog också över, och ska spana in lägenheten.

I morgon blir de jobb som vanligt, just nu är jag rätt trött på att jobba lördagar.
Har inte varit ledig en ända lördag på typ 2 månader nu.
Orkar egentligen inte gå ut, för att sedan gå upp 3 timmar senare och jobba.
Men vad gör man inte för en good old fylla.

Nä, lycklig är jag i allafall.
Livet känns bra.

Ojdå, nu höll jag på att glömma kvällen i går.
Efter mitt i Maddes samtal, fick man göra sig iordning.
Jag o älsklingen fira 3 månader i går.
Så de blev god middag på Sir 'Tobys. Planstek, fläskfile o grejer.
O min favorit såklart, vitlöksbröd!
Sen blev de bio, vi såg The Day The Earth Stood Still.
Riktigt KASSSSSS film. Inte spännande nån sekund!!
Ända som va roligt o se va den lille ungen, som är Will Smiths son.
Dom va sjukt lika varandra.
Men, thats about it...

Nä, får väl återgå till mitt jobb som är jävligt tråkigt just nu!
Puss på er!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: TucciT - Svar på kommentar

de e ingen fara... jag mår bra... vi passade inte ihop så detta var helt klart de bästa som kunde hända.. man passar inte me vissa.. kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback