Kenneth

Jag älskar dig din fjant:)
Jag vet att du läser detta;)

Jag såg precis en annons från Spraydate.se..
Där va en bild på en tjej, så stod de " Jag söker en kille jag inte kan sluta titta på"
När jag läste de blev jag helt glad, för jag har hittat de:)
De vet du älskling, jag tittar på dig hela tiden:)
Kan inte få nog.

Som jag sa till dig innan.
Detta är första gången jag verkligen känner att jag har en framtid med nån.
Annars har man ändå alltid kollat åt andra håll, fast att man har haft pojke.
Men nu gör jag inte de längre. Känner inget behov av de.
Allting jag vill ha, och lite till har du:)

Hoppas du gillar vad jag har skrivit:)
Kolla inte kärleksfullt på mig nu älskling, för jag blir generad!
Älskar dig mitt hjärta.
Pussar och kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: TucciT

aw gud vad sött skrivet :) hoppas han blev ritkgit glad hihi..



jag såg också den annonsen.. skratt..



kram

Postat av: TucciT

hehe jo de e väl så ler.. jaa de hopaps aj ghan blkev :) hehe vem skulle inte blivit de liksom :) Kram

Postat av: Kenta

Riktigt najs att du hittat nån bäjb d förtjänar du :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback