Äntligen!

Har vi flyttat in i lägenheten.
Allt känns så bra just nu!
Vi har gjort i ordning lägenheten hela helgen.
De va så trevligt, har druckit lite vin, lagat god mat.
Kollat filmer, haft lite folk. Gått ut på kvällarna.
Känns så skönt att kunna göra som man vill igen.
De va lite trist o flytta hem liksom, när man väl har bott hemifrån.
Nu har jag mitt eget igen, och de känns fullkomligt underbart!

Så i fredes fick vi sängarna. Vi fixade o dona lite, tills klockan 22 nån gång.
Sen trilla Agge, o Kany in.
Blev lite vin drickande då:)
Sen kom Robin också, även Elin joinade.
Sen blev de utgång.

Lördagen, va inte lika rolig..Jag blev en aning nitad på fredagen.
Och de va såklart jag som skulle öppna butiken på lördagsmorgonen.
Mådde inte alls bra kan jag säga!
Allting blev dock mycket bättre, när jag kommer hem och får se älsklingen:)
Sen åkte vi o handlade in massa mat:)
Älsklingen lagade korvstroganoff till mig, som är min favoriträtt ju!
Väldigt gott.
Sen drack vi lite vin, o fortsatte pilla med lägenheten. Vid 1 tiden, så stack vi
ut igen och mötte upp Emma, Oscar, Madde.
Trevligt, trevligt!

Söndagen va uber jäs. Vi sov rätt länge.
Sen upp, göra sig iordning lite.
Så kom Kenneths mamma och lillebror.
Dom gillade verkligen lägenheten och planlösningen.
Vi stack sen hem till Kenneths mamma som bor ca 200 meter bort.
Åt jätte god middag och kollade lite på tv.
Sen hem, o mysa i soffan till "The Cave".

Hela helgen har varit helt underbar.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, och är otroligt glad att jag har
hittat dig my love.
Tänk om jag inte hade hittat dig..?
Ja, man hade förmodligen levt sitt vanliga liv, och tyckt att de hade
varit hur bra som helst.. För man hade inte vetat bättre.
Men nu, när jag vet.. Så kan jag inte tänka mig nån annan än dig älskling.
Självklart går saker och ting upp och ner, som i varje förhållande.
Alla dagar är ju inte alltid bra, men våra dagar älskling...Är nästan alltid bra.

Nu sitter man på jobb, och som vanligt finns här absolut ingenting att göra
på måndagar!
Bara längtar tills jag kommer in i lägenheten och ser älskling.
Han slutar alltid tidigare än mig, känns skönt o komma hem till någon.
I stället för att alltid komma hem först, och sen vänta på den andre.

I dag kommer morsan in, så vi ska skylta om lite. Inför alla hjärtans dag.
Kanske blir de så att jag slutar tidigare i dag dock..
Jag ska laga jätte god middag i dag till Kenneth :)
Ska laga Haj! Hoppas han tycker om det.

Nä...Nu ska jag bara sätta mig och drömma mig bort.
Jag vill resa! Jag vill antingen på skidsemester, eller solsemster..
Hade varit kul o åka iväg med Kenneth.
Har aldrig velat åka iväg med någon jag har varit tillsammans med innan.
Inte ens till stugor o så.
Men nu kan jag tänka mig de, o vill faktiskt de väldigt gärna.
Kan iof ha med att göra, att jag inte har litat på någon jag har varit tillsammans
med tidigare..
Jaja..
Nä, återgå till jobbet kanske?
Ha en bra dag!
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback