Veckan som gått

Sorry att jag inte har skrivit..
Har varit sjuk, dödssjuk känns det som..
Har haft feber,hosta, svimmfärdig, kräkt o grejer..
Mysigt va? Nej, tack!

Nu är man någerlunda frisk igen, hostar fortfarande dock.
Blir fortfarande svimmfärdig rätt rätt, men jobbet kallar.

Så nu sitter man här, o de är ganska dött..Känns som att jobbet retade mig o kallade på
mig i onödan..Kunde lika bra legat hemma i sängen o typ dött..

Men, så blev de inte..
Förra veckan va extra hemsk, för Kenneth va inte hemma hos mig.
Han kom dock hem i tisdes, o de kändes enormt skönt:)
Nu är allting som vanligt igen, känns bra.

Helgen hände de absolut ingenting för vår del. Vi låg hemma i soffan o försökte hålla oss levande.
Dock blir det ändring på de denna helgen, eftersom Emma my love fyllde år i går så får vi ju fira henne
lite på Lördag. Det blir förfest hos oss, o sen utgång.

Ska också kolla på hundar:) Tror jag..
Vi har diskuterat fram och tillbaka nu lite, om vi skulle ha katt eller hund.
Ända sen vi hittade katten på gatan utanför lägenheten, dock fanns det halsband på katten
så jag fick skuldkänslor om jag inte hörde av mig till ägaren, fast att jag ville behålla katten själv.
Ägaren ville såklart ha tillbaka katten-FAN!. Men de finns andra djur.
I vilket fall som helst, så har vi kommit fram till en hund.
En liten Chihuahua mix.
Dö SÖT!
Ser inte ut som traditionella chihuahua, för dom tycker jag faktiskt inte är söta.
Snarare kåta, o flåsar. (Movie-style)..
Men dessa vi har kollat på är hur söta som helst.
Så vi får väl se.

Känner liksom verkligen att någonting saknas i mitt liv,
Någonting som inte saknas när jag bodde hemma -djur.
Jag mår inte bra utan dom.. Känner mig inte kärleksfull, och öppen för livet.
Låter tramsigt? Ja de är det nog, men de är jag i ett nötskal.
Jag ger i vilket fall som helst gärna upp mina helger som partyprinsessa, för att i stället
sitta hemma med ett litet knyte.
Dock inte barn. Hell no, inte än.
Dock börjar jag få ångest där också..Behöver itne gå in på de, men ja..läs Maddes blogg.

Nä, Kenneths korvstroganoff kallar på mig.
Ha d!
Ciao




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback