Tradigt!!

Har inget o göra, så kan lika bra anta utmaningen från therese blogg.

DIG:

1. Hur lång är du? 161 cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor?
Hmm..
3. Vad pluggar du?
Inget
4. Har du långt hår?
Japp
5. Vilken hårfärg har du?
Brunt med slingor
6. Sminkar du dig?
Typ alltid, har dock blivit mindre på sista tiden..
7. Har du haft sex senaste månaden?
Japp
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?
Röda
9. Har du kysst någon idag?
Nja, pussat har jag:)

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop?
Japp
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Både två på sitt sätt.
3. Hur många syskon har du?
En lillebror
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hörs sen Puss
5. Hur många ställen har du bott på?
Hmm..Ett par 
6. Vem i din familj stör du dig mest på?
Min bror..
7. Vilken familjemedlem är snällast? Hunden
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
I går..

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? I går. Therese Sangö.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Av kompisar...Hmm..Kommer inte i håg.
3. Har du kysst nån kompis? Ja, många
4. Har du varit tillsammans med någon du numera än kompis med? Flera stycken.
5. Vem har du varit kompis med längst? Vet inte, kanske Micka..
6. Vem känner dig bäst? Emma förmodligen.
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Beror på hur pass känslig
    kompisen är.
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nope..

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Haha jadå..
2. Klä dig annorlunda? Jag tror jag klär mig rätt annorlunda..
3. Vara dig själv? Ja för de mesta.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Nja, inte för vem som helst.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Haha ja!
6. Pierca dig? Japp, men är dock inte intresserad
7. Ha sex på offentlig plats? Ja förmodligen..
8. Vara omogen? Haha klart :P
9. Äta småkryp? Nej tack

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? Nån gång förra veckan väl..
2. När var du på semester senast?Längesedan jag va utomlands..Men annars götet, förra sommaren..
3. Vilken färg är det på din tandborste? Grön just nu tror jag.
4. Är ditt hår tråkigt? Hade velat ha mer volym i det.
5. Vem såg dig naken senast? Kenneth
6. Hur ofta duschar du? En gång om dagen, i bland två..
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Ingen aning..När jag är trött..



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback