Still Alone...

Och enormt tråkigt..
De är en sak om man verkligen är singel..
Då VET man om att man är själv liksom..
Men om man har någon....Hur ball är de att tillbringa en vecka själv..
Alla hjärtans dag sög rätt duktigt, på kärleksfronten ju..

I fredes jobba man tills stängning, sen direkt hem o fixa till sig.
Middag hos Kany, med Agnes o Iris. Riktigt trevligt.
Fläskfilé o grejer.
Agnes o jag drog ut en stund sen på kvällen, träffa Johanna och Louise.
Annars sög kvällen i övrigt. Så jag tog min stupfulla kropp o vinglade hem igen.
(Söp väl rätt rejält, o tänkte att de skulle lindra mitt lidande över att behöva sova själv)..
De hjälpte ej!
Vinglade in om Mac D på vägen hem, o köpte med mig mat, kom hem o kolla lite tv o däcka sen.

Lördagen bestod av en fet bakfylla hela förmiddagen, o naturligtvis vaknade jag klockan 9 av
grannarna över mig, (dom ända grannarna jag har) som har börjat renovera!!
De borrades i ca 3 timmar, så jag gav upp..
In med två treo i flabben, o sen en lång dusch.
Återigen göra sig i ordning, men eftersom jag inte va på nått direkt humör så fick de bli
mjukisbyxor, o Kenneths tröja som verkligen luktar Kenneths parfym:)
Hem till morsan o farsan o äta middag med Jill o Giorgos.
Melodifestivalen, där jag naturligtvis hejade på Måns, som vann:)
Stör mig fortfarande väldigt mycket på att vi inte skickade Caramia förra året.
Vad är det för fel på folk?
Sov hos mamma o pappa, hade sjukt svårt att sova..Somna nog inte förrens vid 5 tiden på
morgonen.

Söndagen har tillbringats i soffan hos mamma o pappa.
Kollat på maraton av the Ex-effect. Folk är verkligen störda.
Tror inte att deras respektive ska få reda på att dom har varit otrogna...I TV!!!!
Get a clue....

Nu är man dock hemma igen, ska börja mitt maraton med mina älskade serier tänkte jag.
Ett glas vin, marabouchoklad, cigg och en filt.
Kan inte bli en bättre söndagkväll, jo om Kenneth hade varit med..

Han har inte hört av sig i dag.........
Dåligt läge älskling...

Jaja, jobb i morgon..Sen städa lite, o sen filmkväll med Kenta.
Ha d jäs..
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback