Borde vara Arg som ett Bi!

Men jag är för trött för att orka..
Har bråkat med päronen, eller ja den ena...
O i min mening tycker jag såklart att jag har 1000000% rätt.
Det tycker man ju i princip alltid själv, annars hade de varit rätt konstigt.
Men efter en stund, brukar man känna att den andra personen kanske hade
en poäng i det dom sa.

*NEJ*
Inte denna gången.
Jag känner fortfarande att jag har rätt, i allafall till 100%..
Jag känner t.o.m. att jag har sååå pass mycket rätt att jag inte ens orkar diskutera
ämnet. Orkar inte försöka övertyga människan om varför jag har rätt, o så vidare..
Personen kan gärna gå omkring, helt ovetande om att dom faktiskt låter rätt
korkade när dom försöker få fram sin poäng som inte ens existerar...

Till nått annat..
Mycket har som vanligt hänt sen man skrev sist.
Kommer inte ens i håg hälften, men men..
Kommer dock i håg lördes, satt här hemma med Emma, Kenneth och Andreas. Riktigt
trevligt, dock gick allt ut på att vara så ironisk som möjligt men de va trevligt.
I går va man i allafall ute på en lång promenad med Agge, riktigt trevligt.
De får vi göra om tycker jag!
I dag har man sovit länge, o är numera på jobb där jag seriöst funderar på att
ta saxen brevid mig och klippa av mina halspulsåder.. Antar att ni får en Hum om hur pass
tråkigt här är i dag!!

Agge och Josse är dock påväg hit för att skvallra rundor med mig, DAGENS HÖJDPUNKT!

Sen kommer Kenneth hem, o då blir de inköp på Coop. Har verkligen ingen mat kvar hemma.

I morgon blir de jobb, SKJUT MIG!
Fredag blir de jobb, men de e lugnt..Då vet man att de är sista dagen!
Sen blir de hemåt, fram med god mat, ett glas vin och mys framför soffan hela kvälen!
Lördag bär de av till Denise, kalas. Blir nog väldigt trevligt, ska fixa presenten i dag...

Nä, nu ska jag försöka få bort mitt dåliga humör, så inte Agge o Josse drar lika
snabbt som dom kom!
Ha d fint
Ciao


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Heej... mjo de e sant.. usch ja de e inget kul på nåt sätt o vara ensam denna dagen.. men jag skulle nog hellre ha en pojkvän fast att vi inte kunde ses den dagen.. då kan man ju iaf fira de efteråt eller aa man vet iaf att man har nån som älskar en :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback