All Alone..

Är jag..
Känns sjukt trist..
Saknar älsklingen, jag trodde att de skulle vara skönt att vara ifrån varandra
lite..Men nej..Inte speciellt..
De har bara gått några timmar, o jag har redan ångest..
Hur ska detta funka i 5 dagar? De kommer aldrig gå..

Vad ska jag sysselsätta mig med?
Okej, jag har folk jag äntligen har tid att umgås med.. Men ändå..

I dag är de fredag, o jag kanske ska ägna den åt Agnes.
I morgon är de lördag, och eftersom jag bara har råd att "göra nånting av en kväll"
en gång denna månaden, och de förmodligen blev i fredes så blir de hemmakväll hos mamma
och pappa med melodifestivalen.
Söndag har jag ingen aning om, förmodligen sitta själv hemma o kolla serier.
Måndag blir de filmkväll tror jag med Kenta, va ju ett tag sen.
Tis, ska allting i lägenheten städas, lagom time till baby kommer hem:)

Nä, nu ska jag dra mig utåt i det otroligt kalla vädret och köpa mig en lunch..
Är sjukt sugen på Kines-mat. Men orkar inte gå ändå dit och hämta de.
Så de får väl bli nån bulle eller nått..
Ha d fint.-
ciao

Saknar dig älskling.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback