Tisdag.

Är på jobb, o de är FETT tråkigt.
Annonsen kommer ut i dag, så vi kan ju hoppas på att de ger nått.
Ohhhhh....

Älskling är sjuk. Han hostar och har sig. Tycker lite synd om honom faktiskt, som tur är så hade han inga bokningar i dag så det "passade" ju bra att vara sjuk i dag.

Så i dag kommer vi inte göra många knop. De blir att julpynta lägenheten lite. Nano ska ha sin första jul:D Se sin första gran! Så roligt det ska bli att se hans reaktion, ett träd i vardagsrummet liksom. Haha, jag vet att jag snackar om honom som att det var ett barn, men det är det ju. En valp är som ett barn på många sätt. :)

Sen blir de nog sängen ganska tidigt i kväll. Är trött som jag vet inte vad, och älskling behöver nog vila upp sig.

Ha de fint, glöm inte julkalendern. (Inte för jag tror den är något vidare)..
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback