Söndes.

Ja.. I söndes ville man ligga i sängen... Gick det? Nej.
Det var första advent och butiken skulle ha öppet.
Så jag gjorde mig iordning och in i butiken.. Inget folk...
Nähä.. Ball.. Jag hade sminkat mig och fixat håret, snygga kläder och allt.
Kunde lika bra ligga och sova.

En del av släkten kom förbi, så det var ju trevligt. Även vissa grannar o så:)

Senare på kvällen så städade vi upp i lägenheten, och tände massa ljus. Det är mitt "favorit-läge". När hela lägenheten är nystädad och man tänder ljus överallt. Sätter fram nått gott på bordet, och nått att dricka och lägga sig i soffan med en filt, brevid Kenneth. Med Nano ovanpå filten. - Heaven.

Det blev film, Troja. (Som jag däckade till, haha). Sen blev de " Flickan som lekte med elden" - Män som hatar kvinnor triologin. Inte lika bra som ettan, men klart sevärd. Funderar lite om jag ska gå o se 3an på bio.. Hmm..

Jaja, sen hände de inte så mycket mer den kvällen..

Ciao:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback