Söndag!

Godmorgon alla!
Helgen är nästan slut..:( Känns trist, hade velat ha helg minst 2 dagar till. Men men..

I fredes kollade man på Idol-finalen, och personligen tyckte jag att det vart synd att Erik vann. Han har så stor potential och kan gå hur långt som helst. Det känns ju verkligen som att vinnaren av Idol alltid är begränsad och inte kommer så långt. Så det var synd, även om det är kul för Calle ju.
I allafall, Robin och hans kompis Patrik var här och höll oss sällskap under finalen, sen blev klockan lite mycket och dom begav sig hemåt.

Vi öppnade en vin och skulle mysa lite tänkte vi, då trillade Fanny in. Full som aldrig förr. Bokstavligen talat Ramlar in genom dörren och ner på köksgolvet. Haha, hon e så söt. Jocke var tydligen i Danmark på firmafest med David, så Fanny var ensam. Så vi drack lite till, och pratade om allt och inget. Sen fick vi ett ryck som vi inte borde ha fått, det blev Etage. Sååå tråkigt jag hade. Det var nog längesedan jag hade så tråkigt. Men men.. Det kommer andra helger ju.

Lördagen sov jag ändå till klockan 19.00 på kvällen, helt sjukt. Var helt slut, och orkade knappt gå upp även när klockan hade blivit så mycket. Men var ju tvungen kändes det som. Så vi åt lite god mat som jag prackade på Kenneth, han ville egentligen inte ha det men va fan:) Stekt kycklingbitar med sweet and sour blandning och ris. GOTT!

Senare på kvällen så kom Aina och Andy över. Det blev film och lite öl. Sen begav vi oss hem till dom i stället, och spelade nått spel som hetta Geni 2000. Kan ju berätta att man kände sig jätte dum. Man kunde kanske svaret på 2/100. Lite som TP, men svårare. Åt lite nattamat som var jätte jätte god! Sen fick vi bege oss hemåt igen. Jätte trevlig lugn lördag, kan ju också behövas.

I dag är det söndag ju, och vi har öppet i butiken. Men det verkar som att det är ganska lite folk ute i allafall här på Davidshall. Hela gatan är helt död. Har bara haft några kunder än så länge, känns trist. Sen i kväll ska vi försöka få upp julpyntet i allafall. Jag har gett mig fan på att få känna lite julkänsla i år INNAN julen är över. Om vi har tid över ikväll så ska Nano få sig ett bad. :)

Hoppas ni har en trevlig söndag!
Glöm inte kolla in fulle-knet.:)
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback