Söndag -morgon

Morgon, säger vi.. Jag var uppe tills 07.30 nån gång i går morse, så ja.. Morgon är det nu för mig..

Denna helgen har man inte gjort ett ända dugg, det känns ganska skönt faktiskt. I fredes efter jobb så städade vi upp där hemma för det såg förjävligt ut i köket. Verkligen. Sen vid 3 tiden på natten så stack Kenneth till sitt jobb, och jag kollade lite på Gossip Girl och 90210. :)

Lördagen bestod av sömn. Självklart. Framåt kvällen lagade Kenneth en övergod korvstroganoff:) Sen blev det pirates och carribean filmerna. 1 och 2. Lite vin på det, och mys i soffan:) Trevligt. Blev en till film innan Kenneth var tvungen att gå till jobb, Ghost of Girlfriends past :) Som vanligt när Kenneth trallar iväg till sitt extrajobb så sätter jag på mina efterlängtade serier. Det fick bli One tree hill och Melrose Place:) Kenneth var väl hemma vid 6 nån gång..

I dag är man ganska död om man säger så.. Klockan 12 ringde pappa och började störa sig. Ganska jobbigt, med tanke på att jag skulle upp om 40 min, och han invaderade min "snooztid". Folk får inte göra det, för att jag kan verkligen reta ihjäl mig en hel dag på att jag inte fick dom 40 min som jag ville ha. Ja i vilket fall som helst, upp och öppna butiken och nu sitter man här. Det är heldött ute. Inte speciellt konstigt med tanke på att det är hur mycket snö som helst..

Nä, jag orkar inte skriva mer. Känner att huvuvärken kommer krypande. Inte så konstigt med tanke på sovrytmen denna helgen. Samtidigt känner jag mig utvilad.. Konstigt det där..

Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback