Say What?!

Okej, såhär såg jag ut i dag efter min synundersökning som visade att jag behöver ha glasögon?!
AHHHHHH!!!!

Ja, jag vill INTE alltså. Förlåt mig, men jag har alltid tyckt att glasögon är nördigt. Jaaaa, jag vet att det är lite "gammeldags" att tycka det. Men så är det, glasögon är till för personer som är nördiga, och inte har så mycket vänner och socialt-liv. Folk som håller på med scouter och grejer när dom är 30 typ. Judgemental? Njo.. Nu råkar det bli så att jag får äta upp mina ord, och bli en sån nörd på heltid. Kul! Nej, usch. Men vad gör man inte? Min syn är perfekt på båda mina ögon, men jag har tydligen två brytningsfel, som gör att ögonen blir överansträngda om jag inte börjar ha brillor. Så, ja.... Jag har lånat hem 3 olika bågar från Synoptik, som jag ska ha fram tills fredag. Så jag får väl gå runt här hemma och kolla mig i spegeln, och tycka "fan vad ful jag är, men vilka blir snyggast?".

I vilket fall som helst, så ska de va nått fint märke så jag blir så mindre nördig.

Ciao


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback