Nyår?

Sitter här o kollar lite på vad man kan ha på sig på nyår.. Min klänning som jag ville ha egentligen är ju såklart slutsåld. Vad tycker ni? Klänningarna ser väl lite väl enkla ut på bilderna, men man piffar såklart upp dom med lite pilgrims-smycken, nått schysst i håret, kanske nått skärp och självklart min 12 cm high heels;) Dessutom har jag nästan INGEN budget överhuvudtaget till att köpa värsta klänningen, så jag tänkte satsa på Gina Tricot faktiskt. Äger inga plagg därifrån, så det är väl dags att joina mängden.


Har dock sett toppen i stället för klänningen i en hel del bloggar... Så jag är inte riktigt säker på den..

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback