Ny design!

Efter att jag läste Maddes blogg, så blev jag också sugen på en ny design på bloggen. Så vips, vad tycks? I like it i alla fall. :)

I dag händer det inte speciellt mycket, ganska dött ute på gatorna också. Är jätte jätte förskyld, och vet inte vart jag ska ta vägen. Hatar att vara förskyld. Det är okej, sålänge näsan bara rinner liksom. Men allt det övriga, ont i halsen o grejer... Nej tack..

Helgen har varit skit bra! Trots min förskylning. I fredes var vi här hemma och städade lite, sen kom Robin hit. Jag lagade lite middag, och vi kollade på Idol. Som enligt min uppfattning, måste vara uppgjord. Så är det bara. Finns ingen chans att Erik skulle hänga löst alls. Så det måste vara uppgjort. Enligt mig så skulle självklart Tove och Erik mötas i finalen. Men eftersom personen som vinner idol aldrig kommer nånstans, så skickade dom nog ut Tove på 3:e platsen. Vilket resulterar i att hon kommer att få ett annat skivkontrakt och bli mer framgångsrik. Sen om jag ska fortsätta spekulera så tror jag att Erik kommer att komma 2a, och därmed också få ett annat skivkontrakt och bli mest framgångrik. 1an kommer då vara Calle, som helt klart är begåvad men inte alls i klass som dom andra två. Han kanske kommer nog inte bli lika framgångsrik som dom andra två. ( 1an blir aldrig det).
Bara kolla på Darin, Måns, Danny,Erik, Mattias, och Amanda. Ingen av dom vann Idol, och dom syns överallt. Men dom som har vunnit? Vart syns dom? Ingenstans. Den förra som vann, Kevin Borg kör numera på musikaler. Kan inte komma på en ända som har vunnit idol, och kommit nånstans. Jo, bara Agnes.

Ja, fredagkvällen då.. Efter idol så drack vi lite vin och bestämde oss för att möta upp Agnes, Kany och några andra på Etage. Ganska mycket folk, och trevlig stämmning. Gick hem lite tidigare än dom andra, var ganska slut men annars var det helt okej.

Lördes var man ledig, thank god. Sov ända tills 16.30. Knappt skönt! Sen fick man göra sig iordning, och åka hem till Denise som skulle ha lite folk hemma. Självklart tog vi med oss Nano, så att han kunde leka med Yoda. Dom är verkligen helt underbara tillsammans! Yoda är så liten! Trevligt
nytt folk som man lärde känna. Alltid kul! Sen blev det lite diskution om vart alla ville gå senare på kvällen, och eftersom alla ville till olika ställen och alla var i olika åldrar så fick de bli det säkra kortet - Hb. (Breeze).
Men ja, det funkade väl. Var ganska mycket folk man kände, så det var skoj. Efter Breeze var det efterfest hos Denise, men vi orkade verkligen inte. Förstår inte hur folk orkar efterfesta? Jag har nog inte pallat efterfesta sen jag var 18 nån gång, och knappt då. Nä, så vi hämde upp vår lille plutt och gick sen raka vägen hem! Väl hemma så ställde sig Kenneth och började laga hamburgare... Med pommes... Gott vart de!

Söndagen gjorde vi inte ett skit kan jag säga. Vi turades om att leka med Nano, medans den andra låg död i soffan och kollade tv. Haha! Senare på kvällen så blev det lite gott att äta, och sen nån film. Vi såg "Inglorious Basterds" -skit bra. Humor i en natzifilm. :) Sen blev det "spread" - behöver jag säga mer än att det var Ashton Kutcher i huvudrollen som gjorde sexscener;) Wohoo!

Ja, nu orkar jag inte skriva så mycket mer. Mamma är här i butiken nu och jag ska gå in till mig och gräva ner mig själv i soffan och kvida. Tycker verkligen synd om mig själv när jag mår såhär. Så försöker jag att få Kenneth att tycka synd om mig, men han bara säger " Bit ihop, de är en vanlig förskylning". OCH!!!!!! Jag mår dåligt, sen vad det beror på spelar ingen roll... TYCK SYND om mig.. :) För att JAG vill det.

Ush och tvi. Tack o hej

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback