Min jul:)

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg, var extremt bra.
Den började tidigt på torsdagmorgonen med att vi gjorde oss iordning för att åka ut till Blentarp. Ja, ni såg rätt. Blentarp, av alla ställen. Kenneths mamma har träffat en ny man, och bor numera ute i Blentarp... Tog ett jävla tag att köra dit med all snö, med det var det värt. Så fin natur där var! En halv meter snö! Riktigt julit. Vi drack glögg, kollade på Kalle Anka och åt pepparkakor. Blev sedan en riktig julmiddag med massa snapsar. Haha. Lite senare så öppnade vi våra julklappar och jag blev riktigt glad!

Av Kenneths mamma fick jag presentkort på H&M och på Kicks. Behövligt, ja. Fick vinglas, karaff, shotglas och allt möjligt. Kenneth fick gps och grejer, haha det behöver han. Han har inget lokalsinne what so ever.

När klockan var halv 8 begav vi oss mot Malmö igen. Hem till mina föräldrar. Riktigt trevligt, Tezzi o Kaliopi var där tex:) Lite senare på kvällen öppande vi julklappar, och mer presentkort trillade in. På Hemtex och lite allt möjligt. Fick även en shaker o sånt. Och massor, massor, massor med pengar av mamma och pappa. Helt sjukt! Blev helt överväldigad. Kenneth fick lite grejer från Jack and Jones:) Så riktigt lyckad julafton!

Och nu... Nu jävlar har vi shoppat i mellandagsrean! Haha, jag brukar alltid vara så sent ute men i år gav vi oss fan på att gå ut i tid så att inget hann ta slut. :)

Skriver om shoppingen i mitt nästa inlägg! Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback