Mellandagsrean!

Dagen efter julafton, hade vi lite folk över. Drack lite, spelade lite spel och gick sedan ut. Trevlig kväll, men Vicke blev ganska full.. Haha, mådde verkligen inte helt hundra dagen efter. Men det hindrade inte mig! Dagen efter gick vi upp tidigt, sålde soffan till en kille och gjorde oss iordning för att åka tiill Entré.
Är så härligt att gå omkring och shoppa där, inget folk ju. Ingen trängsel:)

Vi packade ner alla våra presentkort och stack iväg:)
Hem kom vi med:

Väst - Jack and Jones
Jeans - Jack and Jones
Jeans - New Yorker
Hoodtröja - New Yorker
Scarfs - New Yorker
Kanske glömt nått... Hmm.. Det var Kenneths grejer i allafall:) Han är sjukt nöjd.

Mine:)

Byxor - Kappahl
Blå paljett topp - H&M
Svarta leggings - H&M
Polotröja - New Yorker
Boots - New Yorker
Rosa BH - New Yorker
V ringad tunika  - New Yorker
Säkert glömt nått här också... Men men.. Jag är också sjukt nöjd!

Vi har dessutom pengar ÖVER! Wow. Inte likt mig. Men ändå.

Måste säga att New Yorker är nog den bästa butiken i Malmö. Både modemässigt, och prismässigt. Helt klart en favorit. Även min nyårsoutfit kommer därifrån.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback