Måndag

Hej alla!
Idag är en kass dag.. Den började bra, men nu är den mindre bra.. Var ganska pigg i morse och tyckte att det skulle vara kul att jobba. Helena kom hit, och vi köpte falafel och snackade om allt och inget. Nu, senare på eftermiddagen börjar mitt humör dala. Känner mig riktigt PMSig.. Iof nånting som utlöste det hela, men det skriver jag inte här.. Är bara riktigt jävla irriterad på en person. Förlåt, två personer.

Den ena är Kenneth.. Ohh.. Men de går väl snart över.. Känner redan att de har börjat gå över lite. I bland blir jag så arg bara.. Vill bara skrika rakt ut, men de kan jag inte. Speciellt för att jag är på jobb, och övrigt för att Nano blir rädd för mig. Haha...

Den andra personen har verkligen noll koll på saker och ting, och det är så synd. För jag tycker verkligen om denna personen, har varit såå nära vänner såå länge. Och nu är vi inte det mer. Och utan att känna att jag har en ända del i det att göra, så är det bara hennes fel! Jag skyller inte ifrån mig, utan jag
tycker verkligen att det bara är hennes fel. Hon har skjutit bort mig, inte hört av sig och allt möjligt. Jag har alltid ansträngt mig när de gäller henne. Ringt henne, smsat, bjudit med henne överallt som jag har velat gå. Alla fester, till alla. Även om vissa folk inte har velat ha med henne så har jag alltid försvarat henne och sagt " nej,det är inte så". Alla har alltid undrat varför jag varit så nära vän med henne, för att dom har tyckt att hon har ingen egen åsikt och vänder kappan efter vinden. Nej, har jag sagt. Hon gör inte så. Nu visar det sig, efter x antal år... Jo, hon va tydligen så. Jag känner mig så dum. Så många traditioner jag har spenderat med henne, som vi har byggt upp så många år. Nu kommer jul och nyår, och nä.. Dom kommer inte penderas ihop. Vems fel? Jo hennes. För att hon har andra planer och har inte ens erbjudit sig att ta med mig och Kenneth. Näää, hon kör på sitt eget... Jag har alltid tagit med henne, varje nyår, midsommar, valborg, allt ni kan tänka er.. För att jag har velat ha med henne, för jag älskar henne. + Att hon kanske inte har haft så många andra vänner.. Nu när hon har skaffat en pojkvän, så existerar ingen.. Fy fan. Lågt.

Nu blev det ett jävligt långt inlägg... Men jag tycker bara att när man är 23-24 år gammal så borde man faktiskt veta att vänner är inte något man kastar bort bara för att man får en pojkvän. Man borde kunna kombinera vänner med pojkvännen. Så är det bara.

Kolla på mig, jag är tillsammans med Kenneth.. Ja.. Inte fan slutar jag umgås med Camilla, Katia och Denise tex. Nä, för att om man gör slut så finns alltid vännerna där för en. Man behöver sina vänner. ( Riktiga vänner, som förstår varandra. Resten är skitsamma).

Usch blir så irriterad på sånt.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Louise

I know the feeling höhö... Allt bra med dig? Såg du hade skrivit på fb innan men va inte vid datan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback