Måndag och 20 %

Nu har vi satt upp 20% skyltar i butiken, så kom gärna in:) Självklart får mina närmsta mer rabatt än andra:) Det börjar dra igång nu känns det som, till julen o nyår! Känns riktigt bra!

I går jobbade man ju, och det kom en hel del folk:) Sen åkte vi hem till mamma och pappa och åt Kinabox, riktigt gott. Älskar kinamat i boxarna, på nått sätt så blir det mycket godare! Sen kollade vi på The Holiday, en av mina absoluta favoritfilmer, tröttnar aldrig på den. Skit mysig julfilm. :) Sen packade pappa o Knet in granen i bilen och hämtade några sladdar eller nått, sen åkte vi hem igen. Helt slut, och däckade direkt efter " Robins".

I dag jobbar man igen, och det är rätt mycket folk ute så de e schysst. Är ganska trött, men för engångsskull har jag hittat en riktigt tjock tröja att ha på mig så jag fryser inte alls. Inte det minsta! Annars fryser man varje dag i butiken, elementen är inte som dom ska vara, gammalt hus.

I kväll ska vi sätta upp granen, tvätta, diska och bada Nano. Inte för jag tror vi hinner med allt. Men vi ska försöka.

Hoppas alla har en bra måndag.
Ciao

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback